Våt dröm

Hade en våt dröm i natt. Jag vet inte om det var all frustration och ilska som jag kastade ur mig på bloggen igår, men jag har ju skrivit om och tänkt mycket på en viss kåt chef till mig som inte kan hålla fingrarna eller blicken borta från, ja i stort sett allt som rör sig. Där var en kåt kvinna, säkerligen min horkollega på jobbet, och min chef med en hård kåt kuk som valigt.. typiskt att dem ska följa med i drömen också, idioter, kan inte lämna mig ifred… iaf så hade dem sex där, mitt framför mig, på skrivbordet på mitt jobb.. vad fan.. jag ville ju komma åt mitt bord, jag hade min kaffekopp där som jag ville fylla på – men nej, det gick inte. För deras äckliga rövar skulle sticka ut hon med sin kåt fitta skulle väl arbeta upp sig till en bättre lön? horjävel.. lämna mina drömmar ifred era as! Ah ja, hoppas ni har en bättre dag/natt. Puss!

Image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.