kåt jävla subba

Nu är jag så jävla arg så att jag blir alldeles galen. Någon jävla kåt fitta på jobbet har bestämt sig för att sabba för mig bara för att hon vill ligga med chefen. Vad fan ska hon sabba för mig för? Jag fattar inte. Jävla hora. Där finns typ tjugo andra människor som är hennes kollegor precis som jag men så har hon hittat mig som target. Men du ska fan få se. Det värsta är att chefen har börjat nappa. Jag har känt av det, och min magkänsla stämmer oftast, att han har börjat ta lite distans från mig och le sådär pinigt och sympatiskt mot mig, så som man brukar le mot sjuka och gamla som man egentligen äcklas av http://www.xn--kta-ula.net/.

Jag har alltid tyckt att sådana situationer är patetiska, och så finner jag mig själv i en sådan nu. Det är patetiskt! Hade det handlat om någon annan hade jag kunnat hålla huvudet kallt och komma med goda och sunda råd, men just nu är jag bara full av ilska, så att jag varken vet in eller ut. Jag måste ju visa denna jävla subba att hon inte kan jävlas med mig, utan att gå ner till hennes nivå, för det bryr jag mig inte om. Jag har sagt upp mig och ska sluta om två månader, så slicka röv behöver jag inte göra. En kåt chef vill jag inte ha. Men man vill ju ändå inte lämna alla ens kollegor och chefer med en avsmak för en.

Vad som är värst, dock, är att min värdighet har kränkts. Min värdighet har kränkts av nån jävla pantad subba som inte är kapabel till mycket mer än att existera och så blir jag sur. Vad är värre? Att jag känner mig träffad av en sådan eller att jag ens finner mig själv i en situation där jag blir utsatt för ett sådant påhopp? Länk.

En sak som subban inte har, och som hon inte kommer att få med tanke på hennes asociala beteende är vänner här. Jag har folk som känner och stöttar mig. Det väger mer än hennes dumma anklagelser och påhitt. Så take that bitch.

Så, nu ska jag inte spendera mer tid på idioti och idioter och istället gå och göra någonting vettigt. Proust ligger och väntar på mig och jag ska fortsätta läsa. Det som är så bra med Proust är att man kan slå upp vilken sida som helst och man hänger/hänger inte med precis som man hade gjort annars, haha. Geni av författare.

Bild

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.