kåt på blogga

Hej läsare och välkomna till min blogg!

Jag har bestämt mig för att börja blogga som kåt kvinna efter att jag läst mycket inspirerande texter och bloggar på nätet av starka kvinnor kåt som skriver och tycker och tänker. Jag har en massa jag tycker så jag tänkte att jag skulle börja med en blogg, vad tycks? Jag är tyvärr bara en vanlig människa med vanliga vardagsproblem, alltså ingenting ovanligt som hänt mig. Jag har numera flyttat till Malmö efter att jag har växt upp i Ängelholm. Jag har också  bott i Göteborg ett tag och tycker om att resa till Stockholm. Så att så är det. kåt. Just nu läser jag till marinbiolog på distans, jag är på min andra termin. Så jag hoppas att jag kommer ha något roligare att skriva till nästa kåt fitta gång och att ni kommer att uppskatta min blogg. Så länge så får ni ha en underbar tisdag så hörs vi snart igen xD

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.